Jaká vlastně jsem?!

Zvláště na základní škole jsem měla takové dvě osobnosti. Alespoň to tak tedy pro někoho mohlo vypadat. Chovala jsem se, a chovám se doteď, tak jak mi radí moje největší vědomí a svědomí. Mám totiž takovou nezvyklou povahu. Nejsem ani zlato ani cetka. Já jsem totiž zlatá střední cesta. Pojďme tedy společně na procházku, třeba dojdeme k cíli, k pochopení mé nepochopitelné povahy a osobnosti!
image

1. Hodná ale nevýrazná holka
Mojí první osobností je taková nevýrazná hodná holka. Tohle si o mně myslí hlavně lidé, kteří mě neviděli když se opravdu bavím, když mě něco hodně rozruší, nebo na někoho nehodím nějakou tu troufalejší hlášku. Tahle skupina lidí si o mně prostě myslí, že jsem hodná holka, ale neumí se moc prosadit. Také takové křehké kuřátko. Moudrá jako sova, ale známkově spíše průměrná. Těmhle aspektům asi nasvědčuje fakt, že se všude musím rozkoukat, než opravdu vylezu z krunýře, a občas jsem taky ráda sama, ve svém klidu. Dále také, nejím maso z etického důvodu, za ostatní bych dýchala, neustále mluvím o různých charitách, a sama na ně různě přispívám, ať už jen oblečením, tak občas i výrazněji. Dříve si o mně tohle myslela většina, teď se skupina zastánců tohohle názoru  o něco snížila.

1. Drzá egoistka
Ta druhá skupina si o mně zase myslí, že jsem trochu drzá holka, s nadprůměrnou inteligencí. Také docela pěkná. Přatelská. Trochu sebestředná se sklony k egoismu, ale nijak extra. Dodávám že s tou egoistkou musím trochu souhlasit, ale se sebestředností opravdu ne. Také uznávám že na autority někdy úplně jako milius nejsem.

3. A taková je Bára doopravdy
Tak tohle jsem já! Hodná, docela chytrá, jedna z těch udržovanějších. Jo, někdy mi to fakt sekne, ale občas šlápnu vedle, a vypadám jako koště. Se sklony k drzosti, ale i vnitřním strachům a chmurům. Každému pomohu, ale jen tomu kdo o to projeví zájem. Za každou cenu se necpu tam, kam mě nikdo nezval. Když se ke mně někdo chová pěkně, tak i pokorná. Dokážu sklonit hlavu a odkráčet když je potřeba. Přátelská, a trochu plachá, ale dokážu se bavit. Mám taky poměrně hodně přátel, ale nijdy jsem se necpala k partě těch ultra oblíbených. A jak jsem uvedla výše, tak také egoistka, se sklony k drzosti. Nemám ale ráda otřepané hlášky!

Bára

Zanechat Odpověď

