Fitness výzva

Jo, tak jsem se rozhodla začít s takovou mojí malou osobní fitness výzvou. Bude spočívat v tom že se budu stravovat více méně zdravě, posilovat,běhat apod. Vedlo mě k tomu několik důvodů.

  • Celý život jsem cvičila a jedla zdravě, protože mě to bavilo, a protože jsem chtěla zhubnout. Zhubnout teď asi nepotřebuji, sice tam nějaká ta tuková vrstvička je, ale je téměř nulová. A jednoho dne jsem si řekla: Baruš, teď seš dost hubená, tak to chce ty svaly. A baví mě to pořád, tak proč nezačít s takovou mini výzvou. Samozřejmě nehodlám podporovat žádné pro ana, ani dření do úmoru, ale rozhodně hodlám podporovat zdravý životní styl. Tak proč to nezkusit?!

 (zdroj: http://www.lfitness.net/)

  • Závodní sezóna. V létě začíná závodní sezóna, a i u nás na škole bude probíhat pár závodů. Jo, a tělocvikem to i pokračuje. Když máme občas společnou hodinu s kluky, vždycky mám šílenou touhu ukázat, jací jsou oni břídilové, a já ta největší star! A být nejlepší z holek taky není úplně marné. Tohle považuji za takovou největší motivaci.

Pokud máte podobnou motivaci, nebo i úplně odlišnou, ale společný cíl, určitě se přihlašte do komentářů, stačí napsat jméno a blog, a k sobě na blog, napsat třeba nějaký článek s odkazem, nebo můžete jakkoli jinak upozornit, že se účastníte. A v čem to spočívá?

  1. Získávat čas, tam kde ho ostatní ztrácí. Běhat, sportovat, nebo alespoň cvičit a posilovat.
  2. Jíst pětkrát denně, menší porce. Do svého stravování zařazovat více ovoce a zeleniny,  a vynechávat tučná jídla.
  3. Každý měsíc shrnutí svých dojmů do komentářů, nebo článků na blogu. Výzva bude trvat do října, a do té doby doporučuji sledovat tenhle blog pro bližší info.

Děkuji, a cvičení zdar!

Zanechat Odpověď

