Avon – lak na nehty Magic effects Molten metal (gold)

Rozhodla jsem se, sem na blog napsat takovou svojí první malou recenzi. Bude to na zlatý lak na nehty od Avonu: Magic effects Molten metal. Objednala jsem si ho z Avonového katalogu, cca před třemi měsíci. Doufám, že se Vám moje hodnotící prvotina bude líbit.
CHTĚLA BYCH JEN DODAT, ŽE TO S TOU FITNESS VÝZVOU BALÍM NA DOBU NEURČITOU!!! (Jestli o ničem nevíte, tak to neřešte).
gt;image

http://www.avon.sklep.pl/lakier-do-paznokci-magic-effects-gold.html

1. Lakování
Lak vypadá na první pohled báječně. Podle mého, se hodí jak na Vánoce, tak na léto. Lahvička je rozhodně větších rozměrů, proto doporučuji rychle vypotřebovat! Mně se to nepovedlo a po třech měsících byl moc hustý, těžko se nanášel, ale ještě šel natřít, tak to je docela normální. Jinak, když ještě nebyl zaschlý, tak se nanášel poměrně lehce ikdyž, měla jsem i laky které se nanášely lépe.Byla jsem až překvapená jak rychle zasychá. Na mně perfektně zaschl do minuty a půl, což je opravdu nezvykle rychlé, a to je pro mě opravdu veliké plus. Přeci jen, získáte tím spoustu času navíc. Je patrný pískový efekt, a moc pěkně se leskne. Když se na nehet podíváte z dálky, může se odstín gold jevit až stříbrně, ale má moc pěknou světle zlatou barvu. Když  se na to tak dívám, opravdu trochu připomíná takový ten pěkný zlatavý písek na plážích. Moje první dojmy jsou tedy velmi kladné!

1.den
Já jsem pořád spokojená. Efekty i barva, samozřejmě zůstala při starém. Na nehtech vypadá pořád báječně. Sem tam najdu oddrolený kraj nehtu, ale opravdu jen v minimálním množství, a na minimálním počtu nehtů.

2. den
Tak teď už je to o poznání horší. Nehty se oddrolují i z prostředku, a prakticky není nehtu, na kterém by nebyl oddrolený kousíček. Naštěstí se na to ještě dá koukat. Kdybych se na to nezaměřila, tak bych si toho skoro nevšimla. Ve své podstatě to není ní jak a katastrofa.

3. den
Dnes bohužel došlo k velikému zhoršení. Už je to docela nevzhledné. Vysvětlují si to tím, že se lak moc nepřizpůsobil nehtu, a také tomu že jsem třeba moc hýbala rukami, ale vážně nevím.
Byla jsem s tím ještě ochotná fungovat, ale ruce jsem spíše neukazovala. Večer už jsem radši sáhla po odlakovači.

Prokukt hodnotím spíše kladně. Rychle schne ale zase se moc drolí. Doporučuji koupi, ale je třeba to vše zvážit.

Bára

3 thoughts on “Avon – lak na nehty Magic effects Molten metal (gold)

  1. Lak vypadá super, ale divím se, že ti vydržel tak krátce, mně obvykle Avon vydrží tak 5 dní bez poškození. 😀 Zrovna mám 2 laky z Avonu objednané, tak doufám, že se ke mně už příští víkend konečně dostanou. 😀

    To se mi líbí

  2. To s tou velikostí lahvičky a pozdějším horším nanašením je docela dobrá poznámka. Nemám ráda nosit na rukou jeden lak vícekrát po sobě. Raději to střídám takže velké laky pro mě nebudou zrovna ideální, ale 10ml u tohoto laku není zase tolik. Případně pokud člověk nestíhá, tak se vždy může podělit s kamarádkou.

    To se mi líbí

Zanechat Odpověď

